Da je neuroznanost slabo (ili gotovo nikako) zastupljena u kurikulumima za osnovne škole od 1.-4. razreda, najbolje znaju učitelji razredne nastave. Ono što učenici u drugim europskim zemljama ili u državama na Zapadu uče u nastavnom predmetu Znanost, u Hrvatskoj se uči kao redak ili dva u sklopu nastavnog predmeta Priroda i društvo.
Tom su problemu doskočile učiteljice razredne nastave koje su se prije 5 godina obratile Medicinskom fakultetu, Zavodu za neuroznanost, Split s upitom o suradnji u sklopu manifestacije Tjedan mozga. Manifestacija je to kojoj je cilj popularizirati neuroznanost u svijetu, posebno među najmlađima i/ili mladima. Gđa Jelena Baričević, zajedno sa studentima MEFST-a, rado je prihvatila poziv, čime je započela suradnja s Osnovnom školom Strožanac.
Ovu godinu, u sklopu obilježavanja petogodišnje suradnje, učenici 2. c, 2. d i 2. e razreda imali su bogat program u sklopu Manifestacije. Mia Grbavac, psihologinja iz OŠ Strožanac, održala je vrlo zanimljivo i učenicima vrlo zabavno predavanje i radionicu o funkcijama mozga, s naglaskom na osjetila. Donald Okmažić, dr.med., održao je predavanje o neurogastronomiji te toksinima, koje su učenici s velikim zanimanjem popratili te se rado javljali za odgovore i komentare. Ukorak sa suvremenim strategijama, učenici su imali i priliku sudjelovati na online predavanju koje je organizirala Sekcija za neuroznanost iz Osijeka, a koje je održala studentica MEFST-a, Sara Bonet. Učenicima je sudjelovanje na online predavanju novo i vrlo zanimljivo iskustvo, za koje su odmah iskazali želju da bi isto rado ponovili. Bogati je tjedan zaključen u razredima, gdje su učenici na satu Likovne kulture crtali, izrađivali, slikali…ono što su taj tjedan doznali.
Ovi će učenici, zasigurno, imati kvalitetna predznanja jednom kada konkretnije počnu učiti o mozgu i njegovim funkcijama u ''višim'' razredima, što bi u školama trebalo biti pravilo, a ne iznimka!